חדשות

מונה מנהל חדש למחלקת פה ולסת במרכז הרפואי "פוריה" בטבריה

ד"ר עימד אבו אלנעאג' הגיע לבית החולים "פוריה" מרמב"ם, ויחליף בתפקיד את ד"ר צבי לסטר, הפורש לגמלאות לאחר כ-40 שנה בבית החולים

מונה מנהל חדש למחלקת פה ולסת במרכז הרפואי "פוריה": ד"ר עימאד אבו אלנאעג'. הוא יחליף בתפקיד את ד"ר צבי (צביקה) לסטר, שפרש לגמלאות לאחר שעבד בבית החולים בטבריה 40 שנה, מהן 12 שנים כמנהל המחלקה. ד"ר אבו אלנעאג', פרופסור משנה קליני בפקולטה לרפואה בטכניון, הגיע ל"פוריה" מביה"ח רמב"ם, שבו שימש רופא בכיר במחלקת פה ולסת. בסך הכול עבד ד"ר אבו אלנעאג' בבית החולים בחיפה כ-20 שנה.

ד"ר עימד אבו אלנעאג' (צילום: "פוריה")

ד"ר עימד אבו אלנעאג' (צילום: "פוריה")

עם כניסתו לתפקידו החדש, אמר ד"ר אבו אלנעאג': "אני רואה לעצמי כמשימה לקדם את הרפואה בפריפריה ובמיוחד את תחום כירורגיית הפה והלסת. במרכז הרפואי פוריה פוטנציאל אדיר ואני מקווה לפתח כאן תחומים נוספים במסגרת מחלקת הפה והלסת, כמו כירורגיה, טיפול בגידולים באזור הראש והצוואר ובמיוחד בחלל הפה".

ד"ר אבו אלנעאג' הוא תושב הישוב הקהילתי נופית. הוא התמחה בעיקר בכירורגיה אונקולוגית ובכירורגיה משחזרת במקרים של גידולים שפירים וממאירים באזור הראש והצוואר. הוא מטפל בעיוותי פנים ולסתות (כירורגיה אורטוגנטית, שסעים) ובטראומות מורכבות של הפנים. הוא השתלם בכירורגיה אונקולוגית ובכירורגיה משחזרת באזור ראש-צוואר. כמו כן, עבר השתלמויות רבות בתחום התמחותו בגרמניה, בבריטניה ובצרפת. עד כה, פירסם 40 מאמרים בעיתונות הבינלאומית והארצית והשתתף בעשרות כנסים מדעיים בעולם.

בנוסף, מכהן ד"ר אבו אלנעאג' כמזכיר האגודה לכירורגיה פה ולסת בישראל, וכבוחן בבחינות המועצה המדעית לתואר מומחה במקצוע זה.

נושאים קשורים:  חדשות,  כירורגיה,  ד"ר עימאד אבו אלנאעג',  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות