חדשות

5 רופאים מ"רמב"ם" קיבלו דרגת מרצה קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון

החמישה הם ד"ר צבי גוטמכר, ד"ר רן שטיינברג, ד"ר מיכל כהן, ד"ר סרגיי יאלוניצקי וד"ר ילנה גרנובסקי

ד"ר רן שטיינברג (צילום: "רמב"ם")

חמישה רופאים בכירים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה קיבלו דרגת מרצה קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון. החמישה הם: ד"ר צבי גוטמכר, מנהל המחלקה לשיקום פנים ולסתות והיחידה להפרעות במפרקי הלסת; ד"ר רן שטיינברג, מנהל המחלקה לכירורגיית ילדים ונוער; ד"ר מיכל כהן, רופאה בכירה ביחידה לאנדוקרינולוגיה ילדים; ד"ר סרגיי יאלוניצקי, רופא בכיר ביחידה לקרדיולוגיה ילדים וד"ר ילנה גרנובסקי, רופאה בכירה במחלקה לנוירולוגיה.

ד"ר גוטמכר משמש כפרופ’ אורח בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת CASE WESTERN RESERVE בקליבלנד, אוהיו. הוא התמחה בשיקום הפה בפקולטה לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים וסיים את ההתמחות ב-1996 כמצטיין.

ד''ר צביקה גוטמכר (צילום: "רמב"ם)

הוא עוסק בשיקום השיניים, מערכת הלעיסה ואסתטיקה ובעל מומחיות נוספת ב"שיקום פנים ולסתות". פעילותו במסגרת בית החולים היא בשחזורי ראש-צוואר (בעזרת חומרים סיליקוניים, אקריליים וחומרים נוספים) לאחר כריתות נרחבות כתוצאה מגידולים ממאירים או שפירים, או עיוותים מולדים וחבלות. כמו כן, הוא מתמחה בהחזרת התפקוד והאסתטיקה תוך כדי התמקדות בשחזורי לסתות, אפים, אוזניים וחלקי גולגולת והרקמות הסובבות.

ד"ר גוטמכר שימש כיו"ר האיגוד הישראלי לשיקום הפה וכמה שנים ערך את עיתון האיגוד. בנוסף מרצה ד"ר גוטמכר בכנסים בעולם בתחומי שיקום הפה, שתלים, שיקום, שיקום פנים ולסתות ומפרקי הלסת ועוסק במחקר בתחומים: שתלים, שיקום ומפרקי הלסת ועל כך פרסם מאמרים בעיתונים בינלאומיים.

ד"ר שטיינברג סיים לימודי רפואה בטכניון והתמחה ברמב"ם, ובהמשך במרכז שניידר לרפואת ילדים, שם השלים התמחות ככירורג ילדים. בשנת 1999 שהה ב-clinical fellowship בקייפטאון, דרום אפריקה. בשובו לארץ מונה לסגן מנהל המחלקה לכירורגיית ילדים ב"שניידר". בשנת 2003 שהה ב-fellowship בהשתלות כבד בילדים, ובשנת 2009 מונה למנהל היחידה להשתלות איברים ב"שניידר". ב-2014 פתח את היחידה להשתלות כליה בילדים במסגרת בית החולים לילדים ברמב"ם - המרכז השני בישראל שבו משתילים כליות בילדים.

ד"ר מיכל כהן (צילום: "רמב"ם")

ד"ר שטיינברג משמש כחבר (במינוי שר הבריאות) במועצה הלאומית לטראומה ובמועצה הלאומית לרפואת ילדים. הוא גם חבר ועד נבחר של האיגוד להשתלות איברים בישראל.

ד"ר כהן פועלת במרפאה לסוכרת ילדים ומתבגרים וכרופאה בכירה במחלקת ילדים א' ברמב"ם. היא בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, השלימה התמחות ברפואת ילדים ב"אסף הרופא" והתמחות-על באנדוקרינולוגיה וסוכרת ילדים ב- The Hospital for Sick Children בטורונטו, קנדה.

נושאי המחקר שלה: פעילות גופנית של חולי סוכרת נעורים והשפעות אנדוקריניות ארוכות טווח של מחלות המטו-אונקולוגיות. היא חברה באיגוד הישראלי לאנדוקרינולוגית ילדים ובאגודה הישראלית לאנדוקרינולוגיה.

ד"ר סרגיי יאלונצקי (צילום: "רמב"ם")

ד"ר יאלוניצקי עוסק במומי לב מולדים במבוגרים ומשתתף בעבודת המעבדה לאקו-קרדיוגרפיה ושל מעבדת הצנתורים, בעיקר בטיפול מלעורי במומי לב מולדים. הוא חבר באיגוד הקרדיולוגי הישראלי ובאיגוד הישראלי לקרדיולוגיה ילדים. ד"ר יאלוניצקי הוא בוגר בית הספר לרפואה בקייב, אוקראינה. התמחה ברפואה פנימית ובקרדיולוגיה ברמב"ם ופרסם מאמרים מדעיים שונים בתחום הקרדיולוגיה.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  מרצה קליני,  דרגה
תגובות
אנונימי/ת
28.12.2017, 14:41

לא הגיע הזמן שהמערכת לא תפרסם כל הזמן כל דבר שביה"ח רמב"ם דוחף לה? על מינוי לדרגת מרצה קליני, דרגה ראשונית וזוטרה בקריירה אקדמית, צריך לדווח? די!

אנונימי/ת
30.12.2017, 11:06

צודק לחלוטין. את מי זה מעניין.
לפחות זה לא מבזבז נייר...