• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

עו״ד אורי שוורץ מונה לתפקיד היועץ המשפטי של משרד הבריאות

עו"ד שוורץ, ששימש בשבע השנים האחרונות כיועץ המשפטי וכמנהל המחלקה המשפטית של הרשות להגבלים עסקיים, יחליף בתפקיד את עו״ד מירה היבנר הראל, שפרשה לגמלאות

עו"ד אורי שוורץ. היועץ המשפטי החדש במשרד הבריאות

עו״ד אורי שוורץ יהיה היועץ המשפטי החדש של משרד הבריאות. הוא יחליף בתפקיד את עו״ד מירה היבנר הראל, שפרשה לגמלאות.

עד לאחרונה ובמשך שבע השנים האחרונות שימש עו"ד שוורץ כיועץ המשפטי ומנהל המחלקה המשפטית של הרשות להגבלים עסקיים. ברשות עבד משנת 2007 ולפני כן היה בשוק הפרטי. הוא התמחה בבית המשפט העליון אצל השופטת טובה שטרסברג-כהן.

עו"ד שוורץ הוא בעל תואר ראשון במשפטים ופילוסופיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במשפטים אף הוא מהאוניברסיטה העברית וכן תואר שני במשפט וכלכלה מאוניברסיטת המבורג, גרמניה.

עם בחירתו לתפקיד אמר  סגן שר הבריאות יעקב ליצמן: "אני בטוח שעורך דין שוורץ מבין את כובד האחריות המונח על כתפיו ויהיה משרת ציבור אפקטיבי ומסור שיסייע למשרד לעמוד באתגרים הנכונים לנו".

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הוסיף בברכתו: "עו"ד אורי שוורץ מביא לתפקיד מנהיגות משפטית וניהולית ההכרחית ללשכה ולמשרד בעת הזאת. הוא בעל ניסיון משפטי ומקצועי אדיר שיעמוד לרשותו בתפקידו החדש. אנו גאים בכך שאנשים מצוינים כמוהו בוחרים להגשים את השליחות הציבורית שלהם במשרד הבריאות".

נושאים קשורים:  מינוי,  היועץ המשפטי במשרד הבריאות,  חדשות
תגובות